Постанови Головного державного санітарного лікаря України № 17 від 09.05.2020 та № 18 від 09.05.2020 для суб'єктів господарювання та операторів ринку району та міста.
Всім громадянам, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконкомі Очаківської міської ради, необхідно терміново оновити (для щорічної перереєстрації громадян) наступні документи:
- довідка про склад сім’ї;
- довідка про реєстрацію місця проживання особи;
- дані про житлове приміщення особи за місцем проживання;
- копії паспортів (1,2 стор, реєстрація) заявника та членів його сім’ї, копії свідоцтва про неповнолітніх дітей;
- копії довідок про присвоєння ідентифікаційного коду;
- довідка з місця роботи /навчання заявника та дорослих членів сім’ї;
- копія довідки, що надає право користування пільгою;
- участь у житлових програмах.
Прийом документів проводиться щодня з 8.00 до 17.00 (крім вихідних та святкових днів) м. Очаків, вул. Соборна, 7А, каб. № 206.
Телефон для довідок: 2-39-10.
ПРОЕКТ ПРОГРАМИ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ДІТЕЙ м. Очакова на 2019-2023 роки
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА ВІД 27.12.2018 РОКУ № 1145
До уваги представників громадськості!
Розпочато формування нового складу громадської ради при виконавчому комітеті Очаківської міської ради відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики».
До складу громадської ради можуть бути обрані представники громадських об’єднань, релігійних, благодійних організацій, творчих спілок, професійних спілок та їх об’єднань, асоціацій, організацій роботодавців та їх об’єднань, недержавних засобів масової інформації, які зареєстровані в установленому порядку і провадять діяльність на території України (далі – інститути громадянського суспільства).
До складу громадської ради не можуть бути обрані представники інститутів громадянського суспільства, які є народними депутатами України, депутатами Верховної Ради Автономної Республіки Крим та місцевих рад, посадовими особами органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та місцевого самоврядування.
Склад громадської ради формується на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за осіб, які особисто присутні на установчих зборах та кандидатури яких внесені інститутами громадянського суспільства.
До складу громадської ради може бути обрано не більше, ніж по одному представнику від кожного інституту громадянського суспільства. Членство в громадській раді є індивідуальним. Строк повноважень складу громадської ради – два роки.
Для участі в установчих зборах до ініціативної групи подається заява у довільній формі, підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства. До заяви додаються: рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, про делегування для участі в установчих зборах представника; біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації; копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку; інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних; інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, - за період діяльності); відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.
Установчі збори для формування нового складу громадської ради при виконавчому комітеті Очаківської міської ради планується провести 20 лютого 2018 року о 10.00 год. в малій залі виконкому Очаківської міської ради (м. Очаків, вул. Соборна, 7а). Приймання заяв для участі в проведенні установчих зборів та доданих до них документів завершується 21 січня 2018 року.
Заяву для участі в проведенні установчих зборів та доданих до них документів подавати до каб. 308.
Ініціативна робоча група з
підготовки та проведення установчих зборів
До уваги роботодавців та застрахованих осіб!
Проблема «тіньової» зайнятості була і залишається надзвичайно актуальною, оскільки від величини страхового стажу та розміру офіційної заробітної плати, з якої сплачені внески, залежить рівень соціального та пенсійного захисту людини.
З 1 січня 2018 право на призначення пенсії за віком мають особи за наявності страхового стажу не менше 25 років (з кожним роком кількість необхідних років страхового стажу буде збільшуватися на 1 рік та з 1 січня 2028 року становитиме 35 років). Тому питання щодо накопичення в Державному реєстрі застрахованих осіб інформації про стаж, заробітну плату та сплачені внески є дуже актуальним.
Проте, мають місце випадки, коли страхувальники допускають помилки при формуванні звітності про застрахованих осіб. Наслідком допущених помилок в звітності єдиного соціального внеску є відсутність відомостей у реєстрі застрахованих осіб або недостовірні дані, які прямим чином впливають на правильність обчислення страхового стажу, розрахунок розміру пенсій, допомоги по тимчасовій непрацездатності, безробіттю та інших соціальних виплат держави.
Шановні роботодавці, обов'язково перевіряйте правильність відомостей про застрахованих осіб, зазначених в звітності по єдиному соціальному внеску, а у разі виявлення помилок - виправляйте їх!
Застраховані особи можуть самостійно ознайомитись з даними, що містяться в Реєстрі застрахованих осіб, в органах Пенсійного фонду України при пред'явленні паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або зареєструвавшись на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Зручно також скористатись послугою СМС- інформування.
Для цього необхідно здійснити он-лайн реєстрацію за електронно-цифровим підписом на порталі Пенсійного фонду (http://portal.pfu.gov.ua) або особисто звернутися до органу ПФУ та подати заяву для реєстрації на Веб-порталі електронних послуг чи на отримання інформаційного СМС- повідомлення.
З жовтня 2018 року на Веб-порталі електронних послуг додано нові он-лайн сервіси і для страхувальників. Зокрема, наявна інформація щодо поданих звітів та стану розрахунків із ПФУ. Також надано можливість формувати в електронному вигляді (за наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП)) довідки про страховий стаж своїх працівників. Щоб отримати довідку через Веб-портал слід авторизуватися за ЕЦП, в закладці «Запити на отримання електронних документів» обрати тип звернення («Дані про трудовий та страховий стаж» або «Довідка ОК-7»), заповнити новий запит на отримання документів даними свого працівника, підписати звернення ЕЦП страхувальника та відправити до ПФУ. Для отримання Довідки перейти до розділу «Звернення» та вибрати останнє виконане завдання.
Доплата до мінімального страхового внеску
Сьогодні серед основних умов призначення пенсій є наявність певного страхового стажу людини, упродовж якого вона щомісяця сплачувала страхові внески, на суму, не меншу, ніж мінімальний страховий внесок.
У 2018 році необхідний страховий стаж для призначення пенсії за віком складає 25 років і з кожним наступним роком до 2018 року буде додаватиметься ще один рік. Таким чином у 2019 році необхідно вже буде мати 26 років, у 2020 році – 27 років …і з 2028 року 35 років).
За статтею 24 Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсiйне страхування» (далi – Закон 1058) страховий стаж – це перiод (строк), упродовж якого особа пiдлягає загальнообов’язковому державному пенсiйному страхуванню та за який щомiсяця сплачено страховi внески в сумi, не меншій, нiж мiнiмальний страховий внесок. Страховий стаж обчислюється в мiсяцях. Неповний мiсяць роботи, якщо застрахована особа пiдлягала загальнообов’язковому державному пенсiйному страхуванню, зараховується до страхового стажу як повний мiсяць за умови, що сума сплачених за цей мiсяць страхових внескiв є не менш нiж мiнiмальний страховий внесок. Якщо сума сплачених за вiдповiдний мiсяць страхових внескiв є меншою за мiнiмальний страховий внесок, цей перiод зараховується до страхового стажу як повний мiсяць за умови вiдповiдної доплати до суми страхових внескiв таким чином, щоб загальна сума сплачених коштiв за вiдповiдний мiсяць була не меншою, нiж мiнiмальний страховий внесок.
Отже, якщо особа не має необхідного страхового стажу, але в її трудовій діяльності починаючи з 01.01.2004 є періоди, коли вона працювала неповний робочий час, прийнята на роботу не з першого дня календарного місяця або звільнена не останнім днем календарного місяця, перебувала у відпустці без збереження заробітної плати (статті 25 та 26 Закону № 504/96-ВР) тощо та отримувала заробітну плату у розмірі, меншому мінімального, вона може здійснити доплату до мінімального страхового внеску. Ця норма поширюється також на фізичних осіб - приватних підприємців спрощеної системи оподаткування, які не мали обов’язку щодо сплати мінімального розміру страхового внеску з урахування частини сплаченого єдиного (фіксованого) податків впродовж 2004-2010 років.
Застрахована особа, яка підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та бажає зарахувати неповний місяць роботи до страхового стажу як повний місяць, подає до органів Пенсійного фонду заяву відповідного зразка. Спеціалісти управління Фонду на підставі даних персоніфікованого обліку про періоди, за які застрахована особа бажає здійснити доплату у сумі, не меншій, ніж мінімальний страховий внесок, складає повідомлення – розрахунок, в якому розрахована сума доплати.
Застрахована особа здійснює доплату протягом 10 календарних днів з дня його отримання. Також застрахована особа, які здійснює доплату, формує і подає до органів Пенсійного фонду України сама за себе відомості про суми доплати встановленого зразка.
Доплати до суми більшої, ніж мінімальний страховий внесок, законодавством не передбачено.
Очаківське об’єднане управління ПФУ
Отримання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
До уваги жителів міста, керівників виконавчих органів ради, підприємств, організацій, установ міста, представників громадських організацій та учнівського муніципалітету!
З метою врахування думки максимальної кількості мешканців міста, визначення пріоритетних напрямків розвитку міста Очакова та Очаківського району, запрошуємо долучитися до формування перспективного Плану соціально-економічного розвитку міста Очакова та Очаківського району на 2019-2020 роки.
Пропозиції, ідеї, власне бачення щодо подальшого розвитку міста Очакова та Очаківського району надсилати за адресою: 57508, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Соборна, 7а, каб. 205 або на електронну скриньку е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає або за телефоном - (05154)3-00-56.
Пропозиції подаються протягом 30 днів з моменту оприлюднення інформаційного повідомлення.
Відповідальність роботодавців за найманих працівників
Основними джерелами збільшення надходжень до Пенсійного фонду України є збільшення заробітної плати та зростання кількості застрахованих осіб, в тому числі за рахунок детінізації зайнятості. Тому, реагування на виявлені ознаки порушень законодавства про працю є одним із основних завдань Пенсійного фонду України.
Проблема тіньової зайнятості має дві сторони:
- одна з них нагальна – це недоотримання коштів місцевими бюджетами, несплата єдиного соціального внеску, з якого виплачується пенсія.
- інша сторона, яка проявиться значно пізніше — це втрата права на пенсію. І це – гарантована бідність.
Можливо, ще не всі знають, що сьогодні для пенсії необхідно як мінімум 25 років страхового стажу. Щороку розмір необхідного стажу буде збільшуватися на 1 рік до 35 років. Якщо ти працюєш нелегально, пенсії не буде, тільки в дуже поважному віці соціальна допомога.
Конституція України гарантує кожному громадянину право заробляти собі на життя, отримуючи у винагороду за працю заробітну плату, не нижчу за визначену законом. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності й господарювання.
Проте, як показує практика, окремі роботодавці свідомо ігнорують положення Основного Закону, виплачуючи працівникам зарплату чи її частину «в конвертах».
За таке безвідповідальне ставлення роботодавців до своїх працівників, а саме недотримання ними норм виплат та інші порушення трудових відносин чинне законодавство передбачає значні фінансові санкції.
Зокрема, за допущення працівників до роботи без оформлення трудового договору або за виплату заробітної плати без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і податків, а також за прострочення виплати зарплати та інших нарахувань на термін більше місяця роботодавцеві загрожує штраф розміром від 111 169 до 111 690 гривень (станом на 01.01.2018 р.) за кожного неоформленого працівника.
Недотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці карається стягненням з керівника штрафу в розмірі десяти мінімальних зарплат за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення (станом на 1 січня нинішнього року – 37 230 грн.).
Окрім фінансової та адміністративної відповідальності, за порушення трудового законодавства передбачена й кримінальна відповідальність. У разі скоєння грубого порушення роботодавець карається штрафом від 34 000 до 51 000 грн., або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, або виправними роботами на строк до двох років.
Варто зауважити, що у 2018 році штрафи до працедавців, які використовують найману працю без належно оформлених з працівниками трудових відносин, є досить високими, тому кошти, заощаджені за рахунок застосування схем ухилення від сплати страхових внесків чи їх мінімізації, порівняно з матеріальними втратами у вигляді штрафних санкцій є мізерними.Очаківське об’єднане управління закликає роботодавців неухильно дотримуватися норм трудового законодавства, аби самим не зазнавати фінансових втрат та забезпечити соціальний захист, гідну зарплату та майбутню пенсію своїм працівникам.
Очаківське об’єднане управління ПФУ
Зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску
Очаківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Миколаївської області повідомляє, що Міністерство фінансів України своїм наказом від 15.05.2018 № 511 (далі наказ 511, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11.06.2018 № 692/32144) виклав в новій редакції Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (затверджений наказом Мінфіну від 14.04.2015 № 435, далі - Порядок 435 (із змінами)).
Наказ 511 набув чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його офіційного оприлюднення (пункт 3 наказу 511). Оприлюднення відбулося 06.07.2018 в журналі «Офіційний вісник України». Отже, наказ 511 набрав чинності з 01.08.2018. Тому звіт ЄСВ за новою формою уперше подається, починаючи із звітності за серпень 2018 року у вересні 2018 року, граничний строк подання якого закінчується 20.09.2018.
Відповідно до внесених змін:
1.Таблицю 1 додатку 4 розширено новими рядками (3.2.1, 3.3.1, 3.4.1), в яких передбачено складання відомостей про те, скільки б необхідно було нарахувати та сплатити страхувальнику ЄСВ за ставкою 22 %, якби не застосовувалися окремі ставки для осіб з інвалідністю (8,41, 5,3 і 5,5 %).
2.Істотно змінилася таблиця 5 звіту ЄСВ.
По-перше, відтепер за формою таблиці 5 додатку 4 передбачено складання відомостей по військовослужбовцях («Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби»).
По-друге, форму розширено відомостями відповідно до Класифікатора професій. Передбачено складання відомостей щодо:
- « Професійна назва роботи»;
- «13. Код ЗКППТР»;
- «14. Код класифікатора професій»;
- «15. Посада»;
- «16. Документ-підстава про початок роботи та відпустку, кінець трудових або цивільно-правових відносин, переведення на іншу посаду»;
- «19. Військове звання».
Код класифікатора професій (код КП), код загальносоюзного класифікатора професій, посад та тарифних розрядів (код ЗКППТР), професійна назва роботи вибираються із довідника, що відповідає національному класифікатору України "Класифікатор професій ДК 003:2010".
Назва посади відповідає запису у трудовій книжці.
Запис про переведення працівника на іншу посаду або роботу у того самого страхувальника вноситься у таблицю 5 в такому самому порядку, як і про прийняття на роботу (раніше факт переведення в звіті ЄСВ взагалі не був передбачений).
Записи про причини звільнення в таблиці 5 мають вноситися у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства із посиланням на відповідну статтю, пункт закону. Наприклад, п. 4 ст. 40 КЗпП України.
По-третє, з’явилися нові категорії осіб:
«7» - особи з числа військовослужбовців, особи рядового і начальницького складу, які отримують допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами;
«8» - особи з числа військовослужбовців, особи рядового і начальницького складу.
Тобто надано можливість сформувати відомості для військовослужбовців щодо дату початку і закінчення проходження військової служби (графа 11), а також військове звання (графа 19).
3.Форма таблиці 6 та порядок її заповнення не змінено. Однак, її доповнено новим кодом категорії типу нарахування 14. Його використовують для дотягування до мінімального страхового внеску за минулі періоди у зв’язку зі здійсненням перерахунку при звільненні працівника за попередні періоди, пов’язані з уточненням днів використаної заздалегідь відпустки (у зв’язку із сторнуванням).
Крім того, період догляду за хворою дитиною за довідкою відображатимуть у графі 14 «Кількість днів календарних без збереження заробітної плати».
4.Довідник категорій страхувальників (додаток 1 до Порядку формування звіту ЄСВ) доповнено новою категорією для членів фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах («245»).
5.Довідник категорій застрахованих осіб доповнено 16 новими кодами:
«50» - «63» - для військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу;
«64» - для осіб, які отримують одноразову грошову винагороду, члени виборчої комісії відповідно до постанови КМУ від 28.07.2044 № 966 «Про умови оплати праці членів виборчих комісій, комісій всеукраїнського референдуму»;
«65» - для осіб, які беруть добровільну участь (в тому числі які здійснюють одноразову сплату за попередній період);
«66» - для осіб з інвалідністю, яким нараховано виплати в межах середнього заробітку працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятих на військову службу за контрактом (аналог категорії «47» (22 %), але для осіб з інвалідністю (8,41 %)).
Важливо:
1.у звіті за серпень 2018 (за яким вперше подається звіт ЄСВ за оновленою формою) не треба формувати відомості про всіх працівників для того, щоб зазначити про них відомості про посади – тільки на тих працівників, що в серпні 2018 року були призначені (переведені), прийняті або звільнені тощо;
2.відомості щодо займаної посади (гр. 12 – 15) для працівників по ЦПХ не заповнюються;
3.при формуванні звіту ЄСВ за минулий звітний період (до серпня 2018 року, тобто до набрання чинності змін у звітності ЄСВ відповідно до наказу 511) відомості про осіб із числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу відображають за раніше встановленими правилами (з кодом застрахованої особи «31»).
Шановні страхувальники!
З метою уникнення помилок та коректного відображення інформації в реєстрі застрахованих осіб, спеціалісти управління завжди нададуть Вам консультативну допомогу при заповнені звітів з ЄСВ (Д4. – табл.5, 6, 7, 8, 9).
За консультацією можна звертатися до Очаківського об’єднаного управління за адресою: каб.18 м. Очаків, вул. Лоцманська, 21 або за телефоном (05154) 3 03 07 каб.11 смт. Березанка, вул. Центральна, 31 або за телефоном (05153) 2-21-86
Очаківське об’єднане управління ПФУ
ЯМП! Маски шоу стоп
ЯМП! Оренда землі
ЯМП! Памятка для стягувача
ЯМП! Субсидії
ЯМП! Як протидіяти домашньому насильству
Відкритий лист
до суб'єктів підприємницької діяльності
всіх форм власності та найманих працівників
Шановні керівники підприємств, установ та організацій, підприємці, громадяни!
Відповідно до статті 24 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" найманому працівнику зараховується в страховий стаж тільки той період, за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок, який розраховується від мінімальної заробітної плати.
Також, статтею 41 вказаного Закону визначено, що для обчислення пенсії враховуються суми виплат, з яких були фактично обчислені та сплачені страхові внески до Пенсійного фонду України.
Таким чином, розмір майбутньої пенсії залежить як від тривалості страхового стажу, так і від розміру заробітної плати, з якої фактично були сплачені страхові внески.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 № 2148-VIII змінено норми ст. 26 Закону про пенсійне страхування та визначено нові умови виходу на пенсію за віком починаючи з 01.01.2018 р.
Якщо до 1 січня 2018 року для призначення пенсії за віком було достатньо 15 років страхового стажу, то з початку 2018 року право на призначення пенсії за віком мають особи за наявності страхового стажу не менше 25 років. Крім того, на наступні 10 років закладено щорічне збільшення на 12 місяців норми страхового стажу для визначення права на пенсію. Таким чином, у 2028 році право на призначення пенсії за віком матимуть особи за наявності страхового стажу не менше 35 років.
Якщо ж роботодавець або приватний підприємець нарощує борги по єдиному соціальному внеску, який спрямовується до соціальних фондів, у т.ч. до Пенсійного фонду, то тим самим він позбавляє своїх працівників або себе права на зарахування в страховий стаж та врахування для обчислення соціальних виплат (пенсії, допомоги по безробіттю тощо) періоду, за який існує заборгованість. А заробітна плата в „конвертах"- це реальний шлях для найманих працівників до отримання в майбутньому мінімальної або соціальної пенсії.
Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" чітко визначено право застрахованої особи отримувати від роботодавця, у тому числі письмово, підтвердження про сплату страхових внесків та вимагати їх сплату, у тому числі в судовому порядку. Тому радимо громадянам, які працюють за наймом у суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, не залишатись байдужими і вже сьогодні перевірити стан розрахунків свого роботодавця з Пенсійним фондом України, чи на всю суму нарахованої заробітної плати ним нараховуються страхові внески та чи звітує роботодавець за кожну найману людину до системи персоніфікованого обліку внесків.
Вважаємо, що турбота про достойну старість своїх працівників - одне із основних завдань мудрого та далекоглядного керівника і сподіваємось, що таких керівників в нас більшість.
Очаківське об’єднане управління
Пенсійного фонду України
в Миколаївській області Філія Миколаївської профспілкової організації працівників малого та середнього бізнесу «ЄДНАННЯ» в м.Очакові
Найкраща інвестиція в майбутню пенсію– офіційна зарплата
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 № 2148-VIII закладено принцип прямої залежності розміру пенсії від здобутого страхового стажу та заробітної плати, з якої сплачені внески.
Якщо до 1 січня 2018 року для призначення пенсії за віком було достатньо 15 років страхового стажу, то з початку року право на призначення пенсії за віком мають особи за наявності страхового стажу не менше 25 років. Крім того, на наступні 10 років закладено щорічне збільшення на 12 місяців норми страхового стажу для визначення права на пенсію. Таким чином, у 2028 році право на призначення пенсії за віком матимуть особи за наявності страхового стажу не менше 35 років.
Згідно Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» страховий стаж – період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. А мінімальний страховий внесок – це сума коштів, що визначається розрахунково як добуток розміру мінімальної заробітної плати і розміру єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, встановлених законом, на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід).
Якщо працівнику нарахована заробітна плата не менше законодавчо встановленого мінімального рівня і з неї сплачені страхові внески, то такий місяць повністю враховується в страховий стаж і заробітна плата за цей місяць враховується для обчислення пенсії. Якщо ж сума нарахованої заробітної плати, з якої сплачені страхові внески, менша мінімальної, страховий стаж становить неповний місяць і обчислюється пропорційно нарахованій заробітній платі.
Якщо роботодавець не сплачує внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за найманих працівників (причиною може бути і виплата заробітної плати «в конвертах» без сплати страхових внесків, і нарощування заборгованості зі сплати страхових внесків), то періоди, за які не сплачені внески, не будуть зараховані при обчисленні страхового стажу найманого працівника, а заробіток не буде враховано для розрахунку розміру пенсії.
Офіційна заробітна плата (дохід) та належне оформлення трудових відносин є запорукою гідної пенсії. Необхідно самостійно контролювати свого роботодавця, періодично перевіряти повноту сплати ним внесків, не погоджуватись на неналежне оформлення трудових відносин та заробітну плату «в конверті».
Перевірити наявність та тривалість свого страхового стажу кожна застрахована особа може здійснити самостійно, зареєструвавшись користувачем веб-порталу Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua).
Веб-портал дає можливість переглянути всі свої звернення до органів Фонду, стан їх обробки, подати заяву на призначення та перерахунок пенсії, переглянути свою електронну пенсійну справу та дані електронної персональної облікової картки застрахованої особи за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП), скористатись іншими функціями, перелік яких постійно розширюється.
Очаківське об’єднане управління наголошує:
Шановні працівники!
Не залишайтесь осторонь, бо йдеться про Ваші права. Маючи дуже сумнівний виграш сьогодні – Ви однозначно програєте у майбутньому. Адже тіньова зарплата – це глухий кут для Вашого соціального захисту сьогодні та майбутньої пенсії. Наполягайте на легалізації Вашої заробітної плати!
Шановні роботодавці!
Вчасна та повна сплата соціальних внесків - це Ваш прямий обов’язок перед працівниками для отримання ними права на пенсію в майбутньому.
Неправильний звіт – втрачений стаж
Працівникам Очаківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Миколаївської області часто доводиться стикатись з проблемами по заповненню звітності та веденню Реєстру застрахованих осіб. Тому, спеціалісти управління спільно із органами ДФС у співпраці зі страхувальниками проводять роботу над виправленням такого становища, тому що суми єдиного внеску в помилкових звітах не розносяться персональними обліковими картками застрахованих осіб, що безпосередньо негативно впливає на обчислення їх страхового стажу.
Типовими помилками страхувальників є некоректне відображення сум та періодів по листкам непрацездатності або нарахування та відображення сум відпускних за поточний та на майбутній періоди.
Наслідками помилкових звітів є, насамперед, не занесення інформації про страховий стаж, заробіток, трудові відносини, пільговий стаж по особі до персональної облікової картки застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб, яка зберігається в Пенсійному фонді України протягом усього життя особи, а після її смерті – протягом 75 років на паперових та/або електронних носіях. А відсутність цієї інформації не дає права на підтвердження участі застрахованої особи в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування і використання інформації для призначення всіх видів державної соціальної допомога та пенсій, або іншими словами цей період не зараховується до стажу.
Слід зазначити, що якщо до 1 січня 2018 року для призначення пенсії за віком було достатньо 15 років страхового стажу, то з початку року право на призначення пенсії за віком мають особи за наявності страхового стажу не менше 25 років. Крім того, на наступні 10 років закладено щорічне збільшення на 12 місяців норми страхового стажу для визначення права на пенсію. Таким чином, у 2028 році право на призначення пенсії за віком матимуть особи за наявності страхового стажу не менше 35 років.
Незважаючи на те, що функцію прийому звітності покладено на органи ДФС, Пенсійний фонд продовжує займатися обробкою всієї звітності, що надходить від платників єдиного внеску. Програмними засобами Пенсійного фонду спеціалістами контролюється звіт, встановлюється правильність поданого звіту, здійснюється моніторинг помилкових звітів.
На сьогодні одним із важливих завдань для органів Пенсійного фонду України залишається формування та ведення обліку осіб у реєстрі застрахованих осіб, їх ідентифікація у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Звертаємо увагу кожного страхувальника - заповнення таблиць звітності, що стосується потреб ведення реєстру застрахованих осіб, – справа не другорядна, коли йдеться про повне зарахування страхового стажу працівників та визначення належних їм соціальних виплат.
Шановні страхувальники!
З метою уникнення помилок та коректного відображення інформації в реєстрі застрахованих осіб, спеціалісти управління завжди нададуть Вам консультативну допомогу при заповнені звітів з ЄСВ (Д4. – табл.5,6,7).
Для впевненості в правильності заповнення та наступного самоконтролю пропонуємо вам зареєструватися на ВЕБ-порталі ПФУ http://portal.pfu.gov.ua.
Звертаємо увагу, що в звіті необхідно вказувати актуальний телефон виконавця, для своєчасного реагування на недоліки та помилки у звіті.
За консультацією можна звертатися до Очаківського об’єднаного управління за адресою: каб.18 м.Очаків, вул.Лоцманська, 21 або за телефоном (05154) 3 03 07
каб.11 смт.Березанка, вул.Центральна, 31 або за телефоном (05153) 2-21-86
Очаківське об’єднане управління ПФУ
Скільки страхового стажу потрібно мати щоб отримати право на пенсію
Законом № 2148 змінено норми ст. 26 Закону про пенсійне страхування та визначено нові умови виходу на пенсію за віком починаючи з 01.01.2018 р.
До 31.12.2017 р. право на призначення пенсії за віком особи мають після досягнення віку 60 років за наявності страхового стажу не менше 15 років.
Починаючи з 01.01.2018 р. пенсію за віком при досягненні віку 60 років призначатимуть за наявності у особи страхового стажу, наведеного у графі 2 табл.
У разі відсутності починаючи з 01.01.2018 р. необхідного страхового стажу (графа 2 табл.) пенсію за віком призначать після досягнення 63-річного віку та наявності страхового стажу, наведеного у графі 3 табл.
Починаючи з 01.01.2019 р. у разі відсутності страхового стажу, передбаченого у графах 2 та 3 табл., право на призначення пенсії за віком особи матимуть після досягнення віку 65 років та за наявності страхового стажу, наведеного у графі 4 табл.
Страховий стаж, необхідний для виходу на пенсію за віком
Період |
Вік особи |
||
60 років |
63 роки |
65 років |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
З 01.01.2018 р. по 31.12.2018 р. |
Не менше 25 років |
Від 15 до 25 років |
— |
З 01.01.2019 р. по 31.12.2019 р. |
Не менше 26 років |
Від 16 до 26 років |
Від 15 до 16 років |
З 01.01.2020 р. по 31.12.2020 р. |
Не менше 27 років |
Від 17 до 27 років |
Від 15 до 17 років |
З 01.01.2021 р. по 31.12.2021 р. |
Не менше 28 років |
Від 18 до 28 років |
Від 15 до 18 років |
З 01.01.2022 р. по 31.12.2022 р. |
Не менше 29 років |
Від 19 до 29 років |
Від 15 до 19 років |
З 01.01.2023 р. по 31.12.2023 р. |
Не менше 30 років |
Від 20 до 30 років |
Від 15 до 20 років |
З 01.01.2024 р. по 31.12.2024 р. |
Не менше 31 року |
Від 21 до 31 року |
Від 15 до 21 року |
З 01.01.2025 р. по 31.12.2025 р. |
Не менше 32 років |
Від 22 до 32 років |
Від 15 до 22 років |
З 01.01.2026 р. по 31.12.2026 р. |
Не менше 33 років |
Від 23 до 33 років |
Від 15 до 23 років |
З 01.01.2027 р. по 31.12.2027 р. |
Не менше 34 років |
Від 24 до 34 років |
Від 15 до 24 років |
Починаючи з 01.01.2028 р. |
Не менше 35 років |
Від 25 до 35 років |
Від 15 до 25 років |
При цьому встановлено, що у разі відсутності починаючи з 01.01.2018 р. необхідного страхового стажу на дату досягнення пенсійного віку пенсію за віком може бути призначено після набуття особою необхідного страхового стажу.
Тобто наявність необхідного страхового стажу визначається на дату досягнення особою відповідного віку.
Довідково. Незалежно від віку пенсія за віком призначатиметься починаючи з 01.01.2028 р. у разі наявності у особи 40 і більше років страхового стажу.
Очаківське об’єднане управління ПФУ
Повідомлення суб’эктам господарювання. Суб’єкти господарювання (приватні та юридичні особи), які займаються вирощуванням зернових культур, олійних культур, вирощуванням риби, пасічники та інші господарства, що займаються первинним виробництвом харчових продуктів.А також суб’єкти господарювання, що надають послуги у сфері харчування та реалізації харчових продуктів. Повідомляємо Вас про необхідність реєстрації потужностей виробництва у Держпродспоживслужбі Миколаївської області.
За адресою: м. Очаків, вул. Ольвійська, 6
Управління Пенсійного фонду України в м. Очакові та Очаківському районі Миколаївської області повідомляє про наявність поштової скриньки Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. в поштовому сервісі Пенсійного фонду України.
З 25 листопада 2017 року змінено номер Національної «гарячої» лінії з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації : 116123.
Вказаний номер є загальноєвропейським та безкоштовним з мобільних телефонів.