Центр адмінпослуг

м. Очаків, вул. Старофортечна, 10

 НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
АНДРЄЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ   
 
АДМІНІСТРАТОР ЦЕНТРУ
ФОМІНА - ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА

 ПІДРОЗДІЛ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ  ВІДДІЛУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
 
Державний реєстратор з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
 Колесник Галина Василівна
 
Державний реєстратор з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб
Щербина Світлана Володимирівна  
 
Державний реєстратор з питань реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень 
Оліфиренко Галина Миколаївна
 
                  

ПОНЕДІЛОК ,ВІВТОРОК, ЧЕТВЕР

з 8,00 до 17,00 без перерви на обід

СЕРЕДА

з 8,00 до 20,00 без перерви на обід

П’ЯТНИЦЯ

з 8,00 до 15,45 без перерви на обід

СУБОТА  

ВИХІДНИЙ ДЕНЬ

НЕДІЛЯ 

ВИХІДНИЙ ДЕНЬ

ТЕЛЕФОН ДЛЯ ДОВІДОК  

(05154) 2-23-54

(05154) 2-20-78

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
http://ochakiv-rada.gov.ua

 
 
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ
Як отримати адміністративну послугу
 
  Порядок отримання адміністративної послуги
  Для отримання адміністративної послуги громадянин подає до Центру надання адміністративних послуг ( м. Очаків, вул. Шкрептієнка, 10) заяву з відповідним пакетом документів. З вичерпним переліком документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, можна ознайомитись безпосередньо в Центрі, на http://ochakiv-rada.gov.ua в розділі «Центр адмінпослуг» або за телефоном (05154) 2-23-54.  
  Слід зазначити, що громадянин має право подати пакет документів особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку. 
У разі, коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
   Вихідний пакет документів (відповідь) передається суб’єктові звернення особисто під розписку у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу, або уповноваженому представникові суб’єкта звернення особисто під розписку у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та засвідчує повноваження. На вимогу суб’єкта звернення вихідний пакет документів (відповідь) може бути надісланий засобами поштового зв’язку (рекомендованим листом з повідомленням про вручення).
 До уваги мешканців міста Очаків!

 Нагадуємо, що довідки про склад сім`ї; зареєстрованих осіб у житловому приміщенні, та довідки щодо останнього місця реєстрації спадкодавця та про осіб, зареєстрованих з ним на день смерті Ви можете отримати у Центрі надання адміністративних послуг Очаківської міської ради, за адресою : м.Очаків , вул. Старофортечна, 10; тел.. 05154-2-23-54.

    У разі проживання , або реєстрації у багатоквартирному будинку у якому створене «об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» , такі довідки отримуються у голови ОСББ.

ЗРАЗОК Заяви


АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ

 
ОЧАКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ТА  ЇЇ  ВИКОНАВЧІ ОРГАНИ
 
0. З питань видачі довідок ЦНАП
 
1. З питань містобудування та архітектури
6.Внесення змін до Будівельного паспорту забудови земельної ділянки
7.Внесення змін до паспорту прив’язки тимчасових споруд , для провадження підприємницької діяльності у разі зміни власника тимчасової споруди
 
2. З питань житлово – комунального господарства
 
3. З питань економіки та інвестицій
 
4. З питань регулювання земельних відносин
12. Надання інформації з Державного земельного кадастру
 
5. У справах дітей
 
6.ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
  1. Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  2. Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
  3. Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
  4. Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
  5. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки
  6. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації
  7. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації
  8. Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  9. Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
  10. Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
  11. Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
  12. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
  13. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок
  14. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації
  15. Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  16. Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
  17. Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів
  18. Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
  19. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців
  20. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації
  21. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації
  22. Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  23. Державна реєстрація створення громадського об’єднання 
  24. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  25. Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання
  26. Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання
  27. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання
  28. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання
  29. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації
  30. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації
  31. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання
  32. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання
  33. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання
  34. Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи
  35. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  36. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання, що не має статусу юридичної особи
  37. Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  38. Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії
  39. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  40. Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії
  41. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії
  42. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації
  43. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації
  44. Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
  45. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  46. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи
  47. Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об'єднання
  48. Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання
  49. Державна реєстрація постійно діючого третейського суду
  50. Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
  51. Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду
  52. Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля
  53. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця
 
 7. УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
  1. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорту.
  2. Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорту.
  3. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта , що за класом наслідків /відповідальності/ належить до об’єктів з незначними наслідками /СС1/
  4. Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта , що за класом наслідків /відповідальності/ належить до об’єктів з незначними наслідками /СС1/
  5. Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта , право власності на який визнано рішенням суду.
  6. Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта , право власності на який визнано рішенням суду.
  7. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації , збудованого на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт.
  8. Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації , збудованого на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт.
  9. Видача дозволу на виконання будівельних робіт.
  • Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.
8. УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
1. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
 
9.ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
 
1. Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
2. Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації (для фізичних осіб)
3. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу
4. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць
5. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
6. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)
7. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру
8. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
9. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць, з видачею витягу
10. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу
11. Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та надання в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності (для фізичних осіб)
12. Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та надання в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
13. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
14. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю).
15. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
16. Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення
 
10. УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ОЧАКІВСЬКОМУ РАЙОНІ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

1. Отримання експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
2. Отримання експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.
3. Отримання експлуатаційного дозволу для провадження діяльності на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.
4. Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання.
5. Видача дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання.

11. УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ І ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ  МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
1. Висновок державної екологічної експертизи
2. Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
3. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами
4. Дозвіл на спеціальне водокористування
5. Затвердження нормативів гранично допустимих скидів забруднюючих речовин у водні об’єкти із зворотними водами
6. Погодження індивідуальних технологічних нормативів використання питної води (для житлово-експлуатаційних підприємств та організацій)
7. Затвердження реєстрових карт об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів
8. Погодження технічного паспорту відходу

12. УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

1. Погодження відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам’яток місцевого значення, їх територій і зон охорони
2. Погодження відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління
3. Дозвіл на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення (крім пам’яток археології), їх територій та в зонах охорони

13. ВІДДІЛ ПРЕВЕНТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГУ НПВ МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

1. Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні
2. Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечного вантажу
3. Висновок щодо можливості розташування кіосків, павільйонів, пересувних торгівельних пунктів та інших споруд торговельно-побутового сервісу з виїздом на місце (в разі потреби) для проведення обстеження території або окремих ділянок вулично-шляхової мережі

14. УПРАВЛІННЯ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

1. Видача посвідчень мисливця
2. Видача дубліката посвідчення мисливця
3. Видача щорічної контрольної картки обліку добутої дичини і порушень правил полювання
4. Видача дубліката щорічної контрольної картки обліку добутої дичини і порушень правил полювання

15.УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ, ВИКОРИСТАННЯ І ВІДТВОРЕННЯ ВОДНИХ БІОРЕСУРСІВ ТА РЕГУЛЮВАННЯ РИБАЛЬСТВА
У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

1. Видача, анулювання, переоформлення, а також видача дубліката дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах)
2. Видача, анулювання, переоформлення, а також видача дубліката підтвердження законності вилучення водних біоресурсів з середовища їх існування та переробки продуктів лову

16. ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

1. Видача дозволу на зняття родючого шару ґрунту

 
17. УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРАЦІ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

1. Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
2. Анулювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки
3. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
4. Реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів , що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.
5. Ведення та зняття великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів з обліку.
6. Перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.
7. Тимчасова реєстрація технологічних транспортних засобів.
 
Адміністративні послуги, які надаються підрозділом з питань державної реєстрації відділу забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Очаківської міської ради
 
1. З питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
 
2. З питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно  
 
 
3. З питань реєстрації (зняття з реєстрації)
місця проживання /перебування
 
 
 
 
 

 

57508, Миколаївська обл, м.Очаків, вул.Соборна, 7а
тел. +38 05154 3-10-20, +38 05154 3-04-96 
e-mail: ochakiv-rada@ukrpost.ua

Офіційна сторінка у Facebook : 

https://www.facebook.com/ochakiv.rada.gov.ua

 

Перегляди статей
263954