Управління соціального захисту населення

Начальник управління - Савчук Любов Володимирівна

Адреса: 57508, Миколаївська обл., м. Очаків, вул. Старофортечна, буд.10.

Телефон: (05154) 3-02-65

Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік роботи: 

понеділок - п'ятниця з 8.00 до 17.00

перерва з 12.00 до 13.00

Положення 

Структура 

Вакансії


Графік особистого прийому громадян 

Графік проведення "гарячих" телефонних ліній

Графік функціонування „телефону довіри” 

План проведення тематичних прямих телефонних «гарячих» ліній управління соціального захисту населення Очаківської міської ради на І півріччя 2022 р.


Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету УСЗН


 Підсумки роботи зі зверненнями громадян за січень – вересня 2021 року


Наші досягнення


РЕЄСТР галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них на 2022 рік

РЕЄСТР галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них на 2021 рік

РЕЄСТР галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них на 2020 рік

РЕЄСТР галузевих (міжгалузевих), територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них на 2019 рік


Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри управління соціального захисту населення Очаківської міської ради

Порядок проведення телефонних “гарячих” ліній начальником, першим заступником та заступником начальника управління, начальником відділу праці управлінні соціального захисту населення Очаківської міської ради

Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян начальником, першим заступником та заступником начальника управління, начальником відділу праці управління соціального захисту 
населення Очаківської міської ради

 
 
 
 
 

ЗАЯВА про призначення та надання житлової субсидії

ДЕКЛАРАЦІЯ про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії


ДО УВАГИ громадян,

які одержували житлову субсидію у попередньому опалювальному періоді у грошовій безготівковй формі !

Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради звертається з проханням терміново надати банківські реквізити для перерахування монетизованої субсидії, у разі її призначення на наступний період.
Відповідно до п. 114 Положення про порядок призначення житлових субсидій : «Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати житлової субсидії, відображені на облікових записах одержувачів житлової субсидії, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються одержувачам житлових субсидій АТ “Ощадбанк” шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки зазначених осіб, відкриті в АТ “Ощадбанк”, про що АТ “Ощадбанк” інформує одержувачів субсидії шляхом надсилання смс-повідомлень.»
залишки коштів, що обліковуються на рахунку для виплати житлової субсидії за обліковими записами одержувачів житлової субсидії станом на 1 червня, за якими не було звернень одержувачів житлової субсидії щодо їх виплати, 20 грудня припиняють обліковуватись АТ “Ощадбанк” за такими обліковими записами одержувачів житлової субсидії та протягом двох робочих днів повертаються на рахунок Мінсоцполітики, відкритий в Казначействі. (пп.5 п.110 Положення)
Якщо станом на теперішній час у Вас немає поточного рахунку в АТ “Ощадбанк”, після 5 червня Вам необхідно самостійно звернутися до відділення АТ “Ощадбанк” для відкриття карткового рахунку та отримати готівку.
Звертаємо увагу громадян, що отримували житлову субсидію за рішенням комісії. Відповідно до ПКМУ від 23.05.2020 р. №247 «Про особливості надання житлових субсидій» управлінням забезпечено розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період усім домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному періоді 2019-2020 років, без заяв громадян (за умови збереження за ними права на призначення субсидії).
Нагадуємо, що відповідно до п.90 Положення громадянин, якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, зокрема:
- зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств;
- зміни соціального статусу членів домогосподарства;
- зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;
- зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
- зміни переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
- зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;
також про купівлю або іншим законним способом набуття права власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг, на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень.
В умовах карантину прийом громадян здійснюється лише з питань прийому документів для призначення/припинення соціальних виплат та компенсацій. Консультації надаються виключно за телефонами. Вибачаємось за тимчасові незручності.
 
За більш детальною інформацією звертайтеся за адресою управління вул.Старофортечна,10 (кабінет № 4) та за телефонами 3 06 07; 068 0516 199.


Гаряча лінія для літніх та одиноких людей.

(консультування з питань карантину)

 Для літніх та одиноких людей на території Миколаївської області діє «гаряча лінія» стосовно консультування з питань карантину:

 0-800-502-191

з 8.00 до 17.00

з понеділка по п’ятницю


Оголошення !

Шановні Очаківці!

У зв’язку з карантином та обмеженням пересування по місту, управління соціального захисту населення Очаківської міської ради інформує про телефонні «гарячі лінії»:

- з питань призначення субсидій, пільг, державних соціальних допомог та соціального захисту населення – (05154) 3-06-07, моб. 068 051 61 99;

- з питань доставки продуктів харчування, в тому числі із соціального магазину - (05154) 3-03-70, моб. 068 051 58 95.


 COVID-19: допомога на дітей ФОПів першої  і другої груп,

та осіб, які втратили роботу

Кабінетом Міністрів України прийнято рішення від 22.04.2020р. № 329, щодо забезпечення додаткових соціальних гарантій на період карантину для фізичних осіб –підприємців, які мають дітей, та людей, які втратили роботу та зареєструвались у центрі зайнятості як безробітні.

Мінсоцполітики виплачуватиме допомогу на дітей ФОП першої або другої групи платників єдиного податку, які сплатили ЄСВ за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації ФОП на період карантину та на один місяць після дати його відміни.

Така допомога надаватиметься на кожну дитину до 10 річного віку включно,  у розмірі прожиткового мінімуму (для дітей віком до 6 років – 1 779 грн; для дітей віком від 6 до 10 років – 2 218 грн).

Для отримання допомоги потрібні будуть в загальному випадку копії (або фотокопії) документів:

- свідоцтв про народження усіх дітей віком до 10 років;

- довідки з ПФУ про сплату ЄСВ (індивідуальні відомості про застраховану особу за      формою ОК-7).

Решта документів, котрі вимагатимуть, стосуються часткових випадків: для іноземця та особи без громадянства, або ж у разі опіки над дитиною або її усиновлення.

Змінено підхід до розрахунку сукупного доходу сім’ї при визначенні права на державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям для осіб, які під час карантину стали безробітними. До доходу не буде враховуватись отримана заробітна плата, а лише допомога по безробіттю.

Також, збільшено з двох до трьох місяців термін простроченої заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг одержувачами житлових субсидій та пільг, за наявності якої житлова субсидія не призначається.


ВИПЛАТА ЩОРІЧНОЇ РАЗОВОЇ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ ДО 5 ТРАВНЯ У 2020 РОЦІ

Управління соціального захисту населення Очаківської міської ради повідомляє, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020 №112 «Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» установлені розміри виплати разової грошової допомоги до 5 травня в 2020 році:
•особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув'язнення не виповнилося 14 років) в'язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:
I групи - 4120 гривень;
II групи - 3640 гривень;
III групи - 3160 гривень;
• учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув'язнення не виповнилося 18 років) в'язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків, - 1390 гривень;
•особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, - 4120 гривень;
•членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, - 900 гривень;
•учасникам війни та колишнім в'язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога - 570 гривень.
Військовослужбовцям, поліцейським, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, особам начальницького і рядового складу Державної кримінально-виконавчої служби, які проходять службу (крім пенсіонерів), виплата грошової допомоги проводиться шляхом перерахування коштів управлінням соціального захисту населення на спеціальні рахунки військових частин, установ, організацій за місцем їх служби.

УВАГА! Особи, які не отримали грошової допомоги, зокрема ті, що згідно із статтями 6, 7, 9, 10 і 11 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” набули відповідний статус до 5 травня 2020 року включно, мають право звернутися за нею до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації та отримати її до 30 вересня 2020 року.
Отже, учасники бойових дій, які ЗВІЛЬНЕНІ в запас, мають до 25 квітня 2020 року подати: заяву до районного військкомату про виплату допомоги (форма заяви є у військкоматі), посвідчення учасника бойових дій, реквізити банківського рахунку, на який будуть перераховані кошти.

З питань виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня в 2020 році звертатися до управління соціального захисту Очаківської міської ради за адресою: вул. Старофортечна, буд.10, з 8.00 до 17.00, в п'ятницю з 8.00 до 15.45, телефон для довідок: (05154)3-01-25.