Очаківська міська територіальна громада
Миколаївська область, Миколаївський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення Очаківської міської ради №5 «Про розгляд звіту щодо роботи управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2023 році»

Кількість переглядів: 12
Скликання: 8 скликання
Сесія: 48 сесія
Тип документу: Рішення Очаківської міської ради
Дата прийняття: 20.06.2025
Дата оприлюднення: 27.06.2025
Номер документу: 5
Назва документу: Про розгляд звіту щодо роботи управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2023 році
Прикріплені файли:
  1. Про розгляд звіту щодо роботи управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2023 році (0.09 МБ)

48 сесія                                                                                                            8 скликання

 

РІШЕННЯ №  5

 

20 червня 2025 року

 

Про розгляд звіту щодо роботи управління з

питань житлово-комунального господарства,

архітектури, містобудування, економіки, інвестицій

та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2023 році

 

 

Розглянувши клопотання начальника управління ЖКГ ОМР від 27.03.2025 року №105/15-01-14 та заслухавши звіт  «Про роботу управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2023 році», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Очаківська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Звіт начальника управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради про роботу управління у 2023 році  прийняти до відома (додається).

 

  1. Контроль за виконанням  рішення покласти на постійну комісію Очаківської міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту, архітектури та будівництва, зв’язку (Гай).

 

 

Міський голова                                                                           Сергій  БИЧКОВ

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення Очаківської міської ради

від 20.06.2025 № 5

 

 

 

ЗВІТ

 

Про роботу управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2023 році

 

 

Управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської складається з 5 відділів (відділу реформування житлово-комунального господарства та комунального майна, відділу архітектури та містобудування, відділу регулювання земельних відносин, відділу економіки та інвестицій, відділу охорони та спостереження), бухгалтерії та господарчої групи. Станом на  01.01.2023 року чисельність працівників - 39 штатних одиниць.

Протягом звітного періоду було підготовлено 41 проекти рішень Очаківської міської ради, 42 проекти рішень виконавчого комітету Очаківської міської ради, 7 проектів розпоряджень міського голови, 302 наказів  начальника управління з різних  напрямів, опрацьовано більше 370 контрольних документів, інформаційних запитів тощо. Терміни розгляду та надання відповідей не порушено.

Управління є головним розпорядником коштів: КП ОМР «Очаків-сервіс», КНП «Очаківська багатопрофільна лікарня» ОМР, КНП «Очаківський центр первинної медико-санітарної допомоги» ОМР, КП ОМР «АРТАНІЯ», Очаківської комунальної служби благоустрою. Протягом 2023 року управління було розпорядником коштів місцевого бюджету щодо виконання заходів місцевих Програм, а саме:

  • Програми придбання службового житла на території Очаківської міської територіальної громади на 2022 -2025 роки – 5 574,225 тис. грн.;
  • Програми  підтримки і розвитку комунального підприємства Очаківської міської ради «Артанія»  на 2021-2024 роки -  2 812,259 тис.грн.;
  • Програми захисту населення і територій Очаківської міської територіальної громади від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2023-2025 роки та завдань і заходів щодо її виконання  – 17 605,127 тис.грн.;
  • Комплексної програми профілактики злочинності та вдосконалення системи захисту конституційних прав і свобод громадян Очаківської міської територіальної громади Миколаївського району Миколаївської області на 2021-2025 роки – 2 963,173 тис.грн.;
  • Програми «Поводження з твердими побутовими відходами в місті Очакові на 2021-2025 роки» - 300,000 тис.грн.;
  • Програми розвитку земельних відносин Очаківської міської ради на 2021-2025 роки – 129,422 тис.грн.;
  • Програми розвитку вторинної медичної допомоги на 2023-2024 роки та заходів її виконання  комунального некомерційного підприємства «Очаківська багатопрофільна лікарня» Очаківської міської ради» 17 238,593 тис.грн.;
  • Програми Розвитку первинної медичної допомоги на території Очаківської міської територіальної громади на 2021-2023 роки» та заходів щодо  її виконання - 239,907  тис.грн.;
  • Програми забезпечення населення Очаківської міської територіальної громади якісною питною водою на 2021-2025 роки  - 30 863,481 тис.грн.;
  • Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Очаківської міської територіальної громади на 2021-2025 роки – 137 224,586 тис.грн.

 

Протягом 2023 року управління здійснювало свої повноваження відповідно до покладених завдань та функцій:

 

  1. В сфері житлово-комунального господарства та комунального майна:
  • опрацьовано 24 звернення щодо визначення стану зелених насаджень;
  • проведено 19 виїзних комісій з визначення стану зелених насаджень;
  • складено 19 актів обстеження зелених насаджень;
  • опрацьовано 4 звернень щодо взяття на квартирний облік; зняття з квартирного обліку – 2; зміни до облікових справ – 5;
  • видано довідок про перебування на квартирному обліку – 5;
  • опрацьовано 4 клопотань про надання службового житла;
  • опрацьовано 7 звернень щодо надання довідок про невикористане право на безоплатну приватизацію житла; 4 - щодо видачі дублікату свідоцтва про право власності на житло.

Протягом звітного періоду, на балансі управління перебувало 35 об’єктів нерухомого майна, певна частина майна надавалась в оренду, у 2023 році було укладено 2 договори оренди нерухомого майна комунальної власності Очаківської МТГ.

Протягом звітного періоду управлінням було придбано у комунальну власність громади об’єкти нерухомого майна:

  • трикімнатну квартиру по вул. Шмідта, 16-А, кв. 36 в м. Очаків, сума договору - 930,0 тис. грн.;
  • будівлю готелю «Гілея» по вул. Нікольській, 3 в м. Очаків, сума договору – 3 939,0 тис. грн.;
  • земельну ділянку, площею 0,1769 Га по вул. Нікольській 3 в м. Очаків, сума договору – 61,0 тис. грн.

Належним чином проводилась робота щодо ведення реєстру жилих приміщень комунальної власності Очаківської МТГ, віднесених до службових жилих приміщень (у звітному періоді реєстр нараховував 10 об’єктів) та укладення договорів найму зазначеного нерухомого майна.

Продовжено роботи щодо проведення поточного ремонту найпростішого укриття по вул. Соборна, 7-А в м. Очаків: укладено 2 договори щодо виконання робіт з проведення поточного ремонту найпростішого укриття на загальну суму 2 237,475 тис. грн.

Розпочато проведення ремонтно-відновлювальних робіт для усунення пошкоджень будівель житлового фонду, адміністративних будівель, бюджетних установ, закладів, об’єктів інфраструктури, будівель, в яких розташовані споруди цивільного захисту. Протягом звітного періоду було укладено 34 договори на проведення ремонтних робіт на загальну суму 10 285,835 тис. грн., 5 договорів на придбання матеріалів на загальну суму 1 098,687 тис. грн., в результаті чого було відремонтовано 280 об’єктів.

 

За 2023 рік організовано та проведено:

  • 8 засідань житлово-побутової комісії при виконавчому комітеті Очаківської міської ради ;
  • 9 засідань комісії з придбання об’єктів нерухомого майна за кошти місцевого бюджету;
  • опрацьовано 54 заяви осіб, що розмістили ВПО, про отримання компенсації відповідно до постанові Кабінету міністрів України від 19.03.2022 р. № 333 та складено 3 звіти.

Працівниками управління надавались консультації  з питань приватизації, оренди, обліку комунального майна.

 

  1. В сфері містобудування та архітектури:

Протягом 2023 року без порушення термінів, відпрацьовувалась звітна  інформація з питань містобудування до Миколаївської ОВА, РВА тощо. Надавались пропозиції щодо розміщення об’єктів будівництва оздоровчого призначення, реабілітаційних центрів для інвалідів,  розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, реконструкції об’єктів інженерної інфраструктури, розміщення споруд для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.

Протягом звітного періоду були надані наступні адміністративні послуги:

-видача будівельного   паспорта забудови присадибної земельної ділянки – 1;

- видача містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки  -1;

- видача паспорту прив’язки розміщення тимчасових споруд для проведення підприємницької діяльності – 5;

- розглянуто  заяв щодо розміщення пересувних тимчасових споруд та підготовка схеми розташування пересувних ТС – 21, складено протоколів засідання комісії щодо пайової участі -17;

- надання висновку щодо погодження проекту із землеустрою забудови земельної  ділянки – 10;

- присвоєння поштової адреси – 14. 

На виконання делегованих повноважень розглянуто 13 звернень громадян з питань будівництва об’єктів, перепланування приміщень, благоустрою.  На особистому прийомі начальника відділу - 12 звернень, щодо спорів громадян - 2 заяви. Проведено комісійне обстеження будинків і споруд  по скаргам громадян, та складено відповідні акти -3.

Проводився систематичний контроль за об’єктами на території міста Очаків,  разом з представниками Очаківського відділу поліції  відпрацьовані заходи щодо усунення самовільного будівництва будівель та споруд.

Проводилась робота щодо підготовки пропозицій міському голові щодо розміщення об’єктів будівництва, благоустрою парків та скверів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, реконструкції об’єктів благоустрою  та інше;

  • виконувалась підготовка звітів з питань містобудування, благоустрою, безперешкодного доступу та інше.

 

3. В сфері економіки та інвестицій:

  • проведено аналіз показників соціально-економічного розвитку Очаківської МТГ;
  • укладено 23 договори на пайову участь в утримані об’єктів благоустрою Очаківської міської територіальної громади за якими проведено нарахування сум пайового внеску в розмірі 122,5 тис.грн.;
  • складено 62 паспорти бюджетних програм по головному розпоряднику коштів - управлінню ЖКГ ОМР та по отримувачам бюджетних коштів місцевого бюджету Очаківської міської територіальної громади;
  • проведена перевірка правильності та обґрунтування тарифів на теплопостачання для бюджетних установ Очаківської міської територіальної громади;
  • проведена перевірка правильності та економічного обгрунтування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що надаються в м. Очакові КП ОМР «Очаків-Сервіс»;
  • підготовлені договори на відшкодування комунальних послуг з орендарями приміщень, що є комунальною власністю громади та перебувають на балансі управління ЖКГ ОМР;
  • проводилась відповідна робота щодо підготовки запитів, меморандумів в рамках взаємодії із благодійними, міжнародними організаціями, іноземними суб’єктами господарювання з питань гуманітарного співробітництва для реалізації потреб громади під час війни.

За підтримки Агентства міжнародного співробітництва Асоціації муніципалітетів Нідерландів (VNG International) у партнерстві з Асоціацією міст України розроблений Плану відновлення та розвитку Очаківської міської територіальної громади на період до 2027 року._

В рамках проекту «Підтримка відновлення місцевого самоврядування та відбудови і реконструкції громад в Україні» працівники управління протягом звітного періоду приймали участь у конференціях щодо впровадження проекту

 

(I фаза) та в навчальних сесіях зі стратегічних рішень та сталого розвитку територіальних громад, сесій з управління кризами.

 

4. В сфері регулювання земельних відносин:

- відпрацьовано 9 листів структурних підрозділів облвійськадміністрації, райвійськадміністрації та своєчасно надано 7 відповідей і складено 10 звітів, а також в робочому порядку підготовлено 7 запитів;

– відпрацьовано 13 листів органів, що здійснюють правоохоронні функції (прокуратура, суд, адвокатура, податкова тощо) та своєчасно надано 10 відповідей, а також в робочому порядку підготовлено 8 запитів, 2 листа, складено 3 акта та 1 звіт (податкова);

– відпрацьовано 8 листів Держгеокадастру і своєчасно надано 4 відповіді та складено 10 звітів, а також в робочому порядку підготовлено 5 запитів;

– опрацьовано 10 заяв інших юридичних та фізичних осіб і своєчасно надано 4 відповіді;

– в робочому порядку підготовлено 4 запита структурним підрозділам міської ради (архівний відділ тощо), 4 запита іншим підприємствам, установам та організаціям (БТІ тощо);

– на виконання усних доручень керівництва (міський голова, заступник міського голови, начальник управління ЖКГ ОМР) підготовлено інформацію з 10 питань;

– опрацьовано 27 заяв (клопотань) фізичних та юридичних осіб в частині адміністративних послуг, 18 з яких винесено на розгляд загальної депутатської комісії, та надано 7 відповідей;

– підготовлено 8 проектів договорів оренди землі;

– підготовлено 4 проекти угод про розірвання договорів оренди землі;

– складено 3 акта в межах повноважень комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам;

– вівся прийом юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадян з земельних питань та в усній формі надавалися роз’яснення в межах компетенції;

– вирішувалися організаційні питання, здійснювалося документальне забезпечення та контроль виготовлення 2 документацій із землеустрою місцевого значення;

– бралася участь у засіданнях міжвідомчої комісії з питань координації заходів по впорядкуванню розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності.

 

  1. В сфері охорони та спостереження:
  • виконувались заходи, спрямовані на запобігання адміністративним правопорушенням, виявлення й усунення причин та умов, які сприяють їх вчиненню на території Очаківської міської територіальної громади;
  • організовані заходи з охорони громадського порядку на території громади;
  • забезпечено охорону будівель громади, в яких розміщуються Очаківська міська рада, її виконавчі органи та комунальні підприємства і установи;
  • організовано заходи з охорони та збереження комунального майна, в т. ч. об’єктів нерухомості;
  • забезпечено належне функціонування, постійно проводилось обслуговування  системи відеоспостереження громади;
  • налагоджена взаємодія з правоохоронними органами, органами виконавчої влади, на які згідно з чинним законодавством покладено обов’язки із забезпечення громадської безпеки та порядку, боротьби зі злочинністю, її організованими формами.

Також працівники управління ЖКГ ОМР виконували інші повноваження на виконання рішень Очаківської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, брали участь у проведенні комісій, у тому числі виїзних, у проведенні громадських слухань, організації та проведенні обговорень проектів регуляторних актів тощо.

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень