Рішення Очаківської міської ради №7 «Про розгляд звіту щодо роботи управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2024 році»
48 сесія 8 скликання
РІШЕННЯ № 7
20 червня 2025 року
Про розгляд звіту щодо роботи управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій
та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2024 році
Розглянувши клопотання начальника управління ЖКГ ОМР від 27.03.2025 року №106/15-01-14 та заслухавши звіт «Про роботу управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2024 році», керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Очаківська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Звіт начальника управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради про роботу управління у 2024 році прийняти до відома (додається).
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Очаківської міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту, архітектури та будівництва, зв’язку (Гай).
Міський голова Сергій БИЧКОВ
Додаток
до рішення Очаківської міської ради
від 20 червня 2025 № 7
ЗВІТ
Про роботу управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської ради у 2024 році
Управління з питань житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, економіки, інвестицій та регулювання земельних відносин Очаківської міської складається з 5 відділів (відділу реформування житлово-комунального господарства та комунального майна, відділу архітектури та містобудування, відділу регулювання земельних відносин, відділу економіки та інвестицій, відділу охорони та спостереження), бухгалтерії та господарчої групи. Станом на 01.01.2023 року чисельність працівників - 39 штатних одиниць.
Протягом звітного періоду було підготовлено 62 проекти рішень Очаківської міської ради, 56 проектів рішень виконавчого комітету Очаківської міської ради, 16 проектів розпоряджень міського голови, 270 наказів начальника управління з різних напрямів, опрацьовано більше 400 контрольних документів, інформаційних запитів тощо. Терміни розгляду та надання відповідей не порушено.
Управління є головним розпорядником коштів: КП ОМР «Очаків-сервіс», КНП «Очаківська багатопрофільна лікарня» ОМР, КНП «Очаківський центр первинної медико-санітарної допомоги» ОМР, КП ОМР «АРТАНІЯ», Очаківської комунальної служби благоустрою. Протягом 2024 року управління було розпорядником коштів місцевого бюджету щодо виконання заходів місцевих Програм, а саме:
- Програми придбання службового житла на території Очаківської міської територіальної громади на 2022 -2025 роки – 2,056 тис. грн.;
- Програми підтримки і розвитку комунального підприємства Очаківської міської ради «Артанія» на 2021-2024 роки - 1 566,090 тис.грн.;
- Програми захисту населення і територій Очаківської міської територіальної громади від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2023-2025 роки та завдань і заходів щодо її виконання – 7 687,726 тис.грн.;
- Комплексної програми профілактики злочинності та вдосконалення системи захисту конституційних прав і свобод громадян Очаківської міської територіальної громади Миколаївського району Миколаївської області на 2021-2025 роки – 671,815 тис.грн.;
- Програми «Поводження з твердими побутовими відходами в місті Очакові на 2021-2025 роки» - 193,2 тис.грн.;
- Програми розвитку земельних відносин Очаківської міської ради на 2021-2025 роки – 24,651 тис.грн.;
- Програми розвитку вторинної медичної допомоги на 2023-2024 роки та заходів її виконання комунального некомерційного підприємства «Очаківська багатопрофільна лікарня» Очаківської міської ради» – 15 156,522 тис.грн.;
- Програми Розвитку первинної медичної допомоги на території Очаківської міської територіальної громади на 2024-2025 роки» та заходів щодо її виконання – 278,718 тис.грн.;
- Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Очаківської міської територіальної громади на 2021-2025 роки – 58 042,026 тис.грн.
За 2024 рік опрацьовано 184 заяви осіб, що розмістили ВПО щодо отримання компенсації відповідно до постанові Кабінету міністрів України від 19.03.2022 р. № 333 та складено 12 звітів.
Працівниками управління надавались консультації з питань приватизації, оренди, обліку комунального майна, бралася участь у роботі Комітету моніторингу та контролю реалізації Плану відновлення та розвитку Очаківської міської територіальної громади до 2027 року.
Виконувалася робота, спрямована на забезпечення належної діяльності постійних депутатських комісій відповідно до розпорядження міського голови від 05.09.2024 р. № 125 «Про закріплення посадових осіб виконавчих органів Очаківської міської ради за постійними депутатськими комісіями Очаківської міської ради», зокрема бралася участь у засіданнях постійних депутатських комісії, в межах яких підготовлено проекти 26 протоколів, 142 висновків та 1 рекомендація.
Протягом 2024 року управління здійснювало свої повноваження відповідно до покладених завдань та функцій:
- В сфері житлово-комунального господарства та комунального майна опрацьовано:
- 33 звернення щодо визначення стану зелених насаджень, проведено 30 виїзних комісій з даного питання та складено 30 актів обстеження зелених насаджень;
- 7 звернень щодо взяття на квартирний облік;
- 1 звернення про внесення змін до облікової справи (квартирний обік);
- 10 звернень щодо зняття з квартирного обліку;
- 2 клопотання про виключення з числа службового житла;
- 3 звернення щодо взяття на соціальний квартирний облік;
- 2 звернення про надання житла з житлового фонду соціального призначення;
- 6 звернень щодо надання Довідки про перебування на квартирному обліку;
- 18 звернень щодо надання Довідки про невикористане право на безоплатну приватизацію житла;
- 6 звернень щодо видачі дублікату свідоцтва про право власності на житло;
- 7 звернень щодо видачі свідоцтва про право власності на житло.
Організовано та проведено:
- 8 засідань житлово-побутової комісії при виконавчому комітеті Очаківської міської ради;
- 30 засідань комісії з визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості на території Очаківської міської ради;
- 2 засідання наглядової ради у сфері розподілу соціального житла;
Протягом звітного періоду, на балансі управління перебувало 35 об’єктів нерухомого майна, певна частина майна надавалась в оренду.
Належним чином проводилась робота щодо ведення реєстру жилих приміщень комунальної власності Очаківської МТГ, віднесених до службових жилих приміщень (у звітному періоді реєстр нараховував 10 об’єктів) та укладення договорів найму зазначеного нерухомого майна.
Продовжено проведення ремонтно-відновлювальних робіт для усунення пошкоджень будівель житлового фонду, адміністративних будівель, бюджетних установ, закладів, об’єктів інфраструктури, будівель, в яких розташовані споруди цивільного захисту. Протягом звітного періоду було укладено 13 договорів на проведення ремонтних робіт на загальну суму 5 555,006 тис. грн., 4 договори на придбання матеріалів на загальну суму 1 847,322 тис. грн., в результаті чого було відремонтовано 208 об’єктів.
- В сфері містобудування та архітектури:
Протягом 2024 року без порушення термінів, відпрацьовувалась звітна інформація з питань містобудування до Миколаївської ОВА, РВА тощо. Надавались пропозиції щодо розміщення об’єктів будівництва оздоровчого призначення, реабілітаційних центрів для інвалідів, розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, реконструкції об’єктів інженерної інфраструктури, розміщення споруд для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.
За звітний період були надані наступні адміністративні послуги:
- видача будівельного паспорта забудови присадибної земельної ділянки - 4;
- видача містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки - 1;
- видача паспорту прив’язки розміщення тимчасових споруд для проведення підприємницької діяльності – 5;
- розгляд заяв щодо розміщення пересувних тимчасових споруд та підготовка схеми розташування пересувних тимчасових споруд – 21;
- складено протоколів засідання комісії щодо пайової участі -17;
- надано витягів з містобудівної документації м. Очаків Миколаївського району Миколаївської області- 2;
- надання інформації щодо містобудівних обмежень земельної ділянки згідно містобудівної документації при погодженні проектів технічної документації із землеустрою – 10;
- присвоєння поштової адреси – 10;
- розглянуто 12 звернень громадян з питань будівництва об’єктів, перепланування приміщень, благоустрою, щодо спорів громадян - 3 заяви;
-проведено комісійне обстеження будинків і споруд по скаргам громадян, та складено відповідні акти -3;
- приймалась участь у навчанні щодо функціонування Єдиного державного реєстру адрес України, отриманий сертифікат відповідності.
- виконувалась підготовка звітів з питань містобудування, благоустрою, безперешкодного доступу та інше.
3. В сфері економіки та інвестицій:
- проводився аналіз показників соціально - економічного розвитку Очаківської МТГ;
- підготовлені та надані до казначейської служби 61 паспорт бюджетних програм по управлінню ЖКГ та по одержувачам бюджетних коштів, що підпорядковані управлянню на 2024 рік;
- надані інформаційні листи та відповіді на запити Миколаївської ОДА Миколаївської РДА;
- приймалась участь у роботі робочої групи з питань перевірки роботи суб’єктів підприємницької діяльності в м. Очакові. Надана доповідна записка міському голові за результатами проведеної перевірки;
- підготовлені листи до Управління ДПС та Управління служби безпеки з безпеки на транспорті в Миколаївській області щодо вжиття ними заходів до осіб, що здійснюють господарську діяльність з перевезення пасажирів в м.Очакові без дотримання вимог діючого законодавства;
- підготовлені матеріали та проведені організаційні заходи по проведенню конкурсу на визначення переможця на вивезення побутових відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами»;
- підготовлені договори на відшкодування комунальних послу з орендарями приміщень, що є комунальною власністю та перебувають на балансі управління;
- укладено 60 договорів на пайову участь в утримані об’єктів благоустрою та проведено нарахування сум пайової участі по кожному об’єкту, сплачено – 300,128 тис.грн.
- підготовлені матеріали на засідання комісії з питань координації заходів підприємницької діяльності в м. Очакові;
- проведена перевірка правильності та економічного обґрунтування тарифів послуги з теплопостачання для бюджетних установ громади.
Проводився моніторинг Плану відновлення та розвитку Очаківської міської територіальної громади на період до 2027 року, вносились необхідні зміни та доповнення до нього, приймалась участь у складі робочої групи по стратегічному розвитку Очаківської МТГ. Виконувалась підготовка аналітичних та статистичних матеріалів для розробки Стратегії громади.
В рамках проекту «Підтримка відновлення місцевого самоврядування та відбудови і реконструкції громад в Україні» працівники управління протягом звітного періоду приймали участь у конференціях щодо впровадження проекту (I, II фаза) та в навчальних сесіях зі стратегічних рішень та сталого розвитку територіальних громад, сесій з управління кризами.
4.В сфері регулювання земельних відносин:
Протягом 2024 року:
– відпрацьовано 8 листів структурних підрозділів облвійськадміністрації, райвійськадміністрації та своєчасно надано 8 відповідей і складено 12 звітів, а також в робочому порядку підготовлено 3 запита;
– відпрацьовано 9 листів органів, що здійснюють правоохоронні функції (прокуратура, суд, адвокатура, податкова тощо) та своєчасно надано 9 відповідей, також в робочому порядку підготовлено 1 звіт;
– відпрацьовано 6 листів Держгеокадастру та своєчасно надано 1 відповідь та складено 24 звіта, а також в робочому порядку підготовлено 18 запитів;
– відпрацьовано 9 листів інших юридичних осіб (громадські організації, Держекоінспекція, Держводагенство, Держлісагенство тощо) та фізичних осіб і своєчасно надано 7 відповідей, а також в робочому порядку підготовлено 9 запитів (БТІ, розробники документації, природні парки тощо) та 2 листа;
– в робочому порядку підготовлено 8 запитів структурним підрозділам та комунальним підприємствам міської ради (архівний відділ, КП ОМР «Очаків-Сервіс» тощо);
– відпрацьовано 2 запити суміжних відділів управління ЖКГ ОМР (відділ архітектури тощо) та своєчасно надано 2 відповіді, а також в робочому порядку підготовлено 7 запитів;
– опрацьовано 58 заяв (клопотань) фізичних та юридичних осіб в частині адміністративних послуг, 44 з яких винесено на розгляд загальної депутатської комісії, та надано 23 відповіді;
– підготовлено 28 проектів договорів оренди землі;
– підготовлено 3 проекти угод про розірвання договорів оренди землі;
– вівся прийом юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадян з земельних питань та в усній формі надавалися роз’яснення в межах компетенції відділу;
– бралася участь у роботі Погоджувальної комісії Очаківської міської ради для розгляду спорів щодо суміжного землекористування, в межах якої відпрацьовано 3 звернення та надано 3 відповіді, складено 1 протокол;
– бралася участь у роботі Комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, в межах якої підготовлено 3 листа з інформацією міському голові, 10 запитів на податкову службу, 2 вимоги боржникам, 20 розрахунків збитків у вигляді недоотриманої орендної плати за землю, складено 1 протокол;
– вирішувалися організаційні питання та здійснювався контроль виготовлення електронних документів відповідно до договору на проведення робіт, укладеного між управлінням ЖКГ та ФОП Гацко Ю.В.;
– вирішувалися організаційні питання, здійснювалося документальне забезпечення згідно договору про надання правничої допомоги, укладеного між управлінням ЖКГ та АО «Канон».
- В сфері охорони та спостереження:
- виконувались заходи, спрямовані на запобігання адміністративним правопорушенням, виявлення й усунення причин та умов, які сприяють їх вчиненню на території Очаківської міської територіальної громади;
- організовані заходи з охорони громадського порядку на території громади;
- забезпечено охорону будівель громади, в яких розміщуються Очаківська міська рада, її виконавчі органи та комунальні підприємства і установи;
- організовано заходи з охорони та збереження комунального майна, в т. ч. об’єктів нерухомості;
- забезпечено належне функціонування, постійно проводилось обслуговування системи відеоспостереження громади;
- налагоджена взаємодія з правоохоронними органами, органами виконавчої влади, на які згідно з чинним законодавством покладено обов’язки із забезпечення громадської безпеки та порядку, боротьби зі злочинністю, її організованими формами.
Також працівники управління ЖКГ ОМР виконували інші повноваження на виконання рішень Очаківської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, брали участь у проведенні комісій, у тому числі виїзних, у проведенні громадських слухань, організації та проведенні обговорень проектів регуляторних актів тощо.
« повернутися до всіх документів