Урядом прийнято рішення розпочати з 1 вересня реалізацію пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у 2020–2021 роках»

Фактично «пакунок малюка» будуть видавати у тих регіонах, де вони є в наявності, а потім, за таким алгоритмом:

Кожна сімʼя, яка має новонароджену дитину, та не отримала натуральної допомоги «пакунок малюка», зможе скористатись своїм правом на грошову компенсацію від держави у розмірі 5000 гривень.

Ці кошти надійдуть на спецрахунки, що будуть відкриті у вигляді окремої картки у найближчих для заявників відділеннях АТ КБ «ПриватБанк».

  1. батьки новонароджених звертаються до АТ «КБ «ПриватБанк» для відкриття рахунку та спеціальної соціальної картки;
  2. надалі – до управління соціального захисту населення за місцем проживання, з заявою та необхідними документами:
  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • копія паспорту та ідентифікаційного номера;
  • для дітей, які народилися у 2020 році в пологовому будинку, — довідка з пологового про неотримання «пакунка малюка».

Якщо заяву подають іноземці або людина без громадянства — необхідна копія посвідки на постійне проживання / посвідчення біженця / довідки про звернення за захистом в Україні / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Якщо заяву подають опікуни — знадобиться копія рішення про встановлення опіки, а для патронованих вихователів — копія рішення про влаштування дитини в сім'ю.

Батьки, або інші уповноважені, мають право звернутися за компенсацією протягом 12 місяців з дати народження дитини. Заяву та пакет документів можна подавати в електронному вигляді.

Після нарахування виплат, батьки можуть використовувати призначену грошову компенсацію у безготівковій формі на придбання товарів для дитини. Однак робити закупівлю можна лише в закладах торгівлі, які долучаться до публічного договору про реалізацію пілотного проекту монетизації, а не в будь-яких магазинах.

УСЗН